VÅÅÅÅÅÅÅR

Åh det är så härligt ute att jag knappt orkat sitta vid datorn och skrivit något. Men det får bli nu då.
Hela påsklovet har jag spenderat med suss & co(: , idag är det söndag, och det är då min tv-dag.
Alltså sitter jag hemma med familjen (eller ute), och umgås med dem, sen klockan 18.05 låser jag in mig i mitt rum, med one tree hill, gossip girl, wipeout och sanningens ögonblick, sen ska jag sova eftersom att det brukar vara skola på måndagar, men det är det ju inte imorgon, men är skapligt trött iallafall, så det blir säkert att jag somnar då också. Najs.
Igår var jag på stan med min kära vän Theresa, och vi åt glass och jag fick ett par chinos inhandlade, blåa. Ska köpa rosa också, sen har jag nästan i alla färger, utom svart för det gillar vi inte.
Ni får ha en trevlig söndag kväll.
Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0