HEY BABY HEY BABY HEY

vilken otrolig dag!!! jag tror nog att jag borde vinna ett pris för den personen som skämmer ut sig mest., det är nog en sak som är typiskt mig, skämma ut mig. och när jag väl skäms, står jag där som en idiot och skrattar för mig själv eller åt mig själv. som idag; en fin dag på stranden går barbie baklänges och pratar med bror, små barn som säkert har grävt hål i sanden, där går jag, ramlade nästan, istället gick jag åt sidan och där ramlade man på en tant, nästan att jag fick hennes tuttar i fejan och här solar man ju topless, så det gjorde inte saken bättre. så jag smilade och det tog inte lång tid innan jag var hemma.. tror nog aldrig att jag återvänder till den stranden,! ett till pris till barbie, kommer nog hamna i guiness rekordbok för den som sprang 15 kilometer på fem min. okej ska inte överdriva men jag kan säga att jag inte springer om det inte behövs, och idag sprang jag.
en till sak som hände mig var när jag skulle tvätta, jag tog en hel tvättkorg med bara mina kläder, jag fick pressa som fan för att få in mer kläder i tvättkogen, (det var dagen innan jag åkte till spanien, ville ha alla kläder rena, inte så att jag aldrig tvättar) för att jag ville inte gå ner med tvättkogen flera gången, så försökte få med mig alt, eller de mesta. iallafall, så jag gick ner, och höll i tvättmedlet i ena handen, skölljmedel i andra(istället för att lägga båda i en påse) och tvättkogen med båda, ni fattar. så där gick jag, och tappa allt på marken, gud vad jag skämdes, alla underkläder o shit , ooooh jag skäms fortfarande. så gör aldrig det misstaget att ta med er så mkt på en gång, det väger...,
Imorgon, fotboll. puss på er och god natt.




bild; jag och lillebror i fredags

Kommentarer
Postat av: LENA ♥

tackar :) kram

2009-07-14 @ 13:37:50
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Söta :)

2009-07-20 @ 15:46:45
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0