YOU GOT A FRIEND

Knasig lördag igår dåva. Tur att det är över (:
Söndagar är alltid lika sega, men jag tycker om dom. Först av allt för det är bra tv program, dessutom är det en lugn dag.
Gårdagen spenderade jag med Sang, Bebba, Troung och min baby. Trevlig början men sorlig slut, inte för mig kanske, men det är inte bara mig jag bryr mig om.
Jag ser att någon har komenterat att jag ska uppdatera mer, och ja, det borde jag ju.. men jag är ingen vidare på att blogga.. :( . Men jag försöker verkligen, tro mig!

Just nu sitter jag hos suss och hon duschar. OH hemsk söndag också kom jag på nu:( SNÖ?! shit:( bajsväder hej.

Förresten kom jag på att det är valborg om typ en månad, då måste snön sluta trakassera oss... Dessutom firar jag och tjockisen ett år tillsammans. Tusan! Känns som att det var igår vi träffades.. oh vad jag älskar dig.

Muchos besos, de la cubanita.

Kommentarer
Postat av: lisa

tjuuuuhu ;D

2009-03-23 @ 16:24:21
URL: http://lisavesker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0