LA MAS MADURA FRUTA PROHIBIDA

Heej! här sitter kl är snart 4 och jag har inte lagt mig än, måste göra det nu. tänkte bara berätta lite kort om min lördag, vakanade runt 12 gick o handla med meici, sen bakade vi, minns ej va det vi bakade heter! men vart iaf skit gott. vi fikade, sen in i duschen för att sen bli hämtad av sarita och skjutsad till vallby, där jag träffade T&T+2. VI gjorde inte spec mkt, åkte till mika en snabbis, sen till vallby igen, sen kom suss o sarita runt elva, då vi efter ett tag drog oss mot thälla och umgiscks med R,R,W och M. Trevligt. Sen hem och hem kom jag för ungefär en timme sen. Nu ska jag tvätta bort sminket, sen ska jag sova så gott. Buenas noches på er! PUss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0