bingo

Här sitter jag kl är halv tolv och jag spela bingo på lyckobingo.com , ska inte säga att det går så bra för de gör de inte :( lite otur faktiskt haha asså jag hade faktiskt allmänt tråkigt, hade verkligen inget att göra sen så tänkte jag oh jag kan ju spela bingo! och blev medlem där och nu sitter jag där.. har vunnit en enda gång av typ tio..
Anyway, så har jag haft lång dag i skolan idag, till fyra, så när jag kom hem decka jag skönt i min säng.. tills meici kom hem och väckte mig då blev det dags för träning då..! ska inte klaga! Älsklingen ringde nyss och vi har pratat lite om hans födelsedag.. han går i pansion snart :) men iaf så är han inte ledig den veckan då han fyller, hoppas han får ledigt iaf..! i helgen ska jag följa med min syster till strängnäs.  Va jag ska göra där kan jag förklara mer detaljerad en annan gång. Ska fortsätta spela bingo nu får se om jag vinner ngt :) de kanske är jag som går i pansion..... Buenas noches!



slänger in en bild på mig och Ida i lördags:)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0