JUST LIVE YOUR LIFE

Vilken torsdag, vilken tråkig torsdag..
Igår och i förrigår var det för mig att hjälpa min pojkvän och hans mamma att flytta, men det blev bara han och jag som bar allt själva, så jag fick världens träningsverk över hela min sexiga kropp, aj=/ så idag märkte jag inte ens om larmet på min mobil lät, så jag försov mig till klockan halv tolv, och tjugo över slutade vi, så ingen skola blev det för mig inte, trötter.. Istället gick jag upp och duschade och åkte sedan hem, där senare på kvällen hämtade sarita tasse o suss mig, vi åkte till statoil och moffade som tusan.. sen blev det en låååång pratstund om allt/alla mellan himmel o jord, mycket snack, kanske två timmars babbel? Det var iallafall skönt att få prata ur sig lite..
Blev skjutsad hem runt nio, och då fick jag i mig lite revbenspjäll, mumsi.. och vid datorn har jag parkerat resten av kvällen. Imorgon blir det skola, sedan stan med S, S & T.
Kvällen visar vad vi gör då. puss&kram de la cubanita.

RIP mitt finaste älskade armband :'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

updatera mer

2009-02-08 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0