PORQUE TE QUIERO DIBUJAR DESNUDA EN EL FIRMAMENTO

MJ var faktiskt rätt så bra. Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt aldrig riktigt lyssnat på en låt av honom. Nej det är sant. Inte en enda. Men visst har jag lyssnat på ngn del av ngn låt, men inte en hel. Ni förstår.  Jag har vetat att han finns men aldrig riktigt brytt mig, har aldrig fastnat för ngn av hans låtar, aldrig tyckt har var särskilt bra. Men nu när jag suttit och kollat igenom lite, så var han faktiskt rätt bra.
En annan jag fastnat för är Melendi, spansk sångare. Den här fastnade jag för;



Fast iofs, så kanske ni inte gillar den om ni inte förstår texten. Älskar den!

Idag har jag kollat på Acorralada(mexikanskt novell). Och sett Suburban Girl och Gray Matters, båda skit bra filmer, rekomenderar! Muchos Besos Suecia.
/BIG B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0