EN TRÖTT BARBIE

Hello alla.. Ingen uppdatering från helgen än, jag vet. Men Fredagen spenderade jag med suss, och på lördan åkte jag älskling ben sang troung till katrineholm och firade tung som fyllde 21. Det var faktiskt rätt så kul, men som på alla fester så tar det slut när det blir bråk, liksom denna... tråkigt ja. Slutade med att jag somnade runt ett, och vaknade klockan fem dagen efter.. go barbie..! Åkte hem klockan sju och gick sedan hem till beba och umgicks med suss.
Idag är det tisdag och ja, det är skola som dom flesta förstår.. börjar halv nio sluta fyra.. :( nu ska jag ha en fyra timmars lektion.. Eller tre egentlige men känns som en lektion.. tema, sen turism, sen turism&resor.
Förresten idag har jag och min älskling varit tillsammans i 11 mån..:)
Nu ska jag in på lektion.. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0