le pido a la luna que alumbre tu vida

God kväll, ! Sitter hemma hos älskling och vi har precis ätit, vi har kollat på idol också, haha jag dog nästan när dom här killarna med guitarrhero guitarren kom, haha. Aja, iaf.. idag har det varit fint väder! När jag skulle gå till skolan imorse var det as varmt och det kändes såå härligt, i någon sek så saknade jag faktiskt spanien:(, men jag ska snart tillbaka! så fort jag har pengar.. hehe.. imorgon är det skola igen, sen ska älskling hjälpa mig att plugga lite till till naturkunskaps provet på fredag. den är ju rätt lätt! men måste ju plugga, att den är lätt betyder inte att jag kommer klara det utan att plugga hehe.., nu ska jag gå och diska sen lägga mig, är as trött, dessutom så har min kära pojkvän smittat mig, jag är förkyld, eller på god väg att bli det:/ hatar att vara sjuk menmen. ni får ha det bra, besos!

på bild; min underbaraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0