trött

Som vanligt va! Nu har vi iaf lov och det gör mig så lycklig :D Idag kom solen fram lite och det var så häärligt :D , sen är det ju 1april och såklart blev jag lurad av älskling och suss. Jag lurade meici och andrea (6) :)
Idag var jag på ett möte tidigt på morgonen som sagt, sedan kom jag hem tittade på sex and the city sen kom ida. Vi gick ner på stan och Meici hängde med, hittade bara en Betty Boop tröja, det känns som att det är helt tomt på stan :S finns fan ingenting längre. Sen gick vi hem, jag och meici tänkte träna men när vi var på väg ut kom vi på att det kanske stänger tidigare idag, och klart att svettis stängde 19.00. Så vi tänkte "men vi tränar hemma" haha och det var ju sååå himla lyckat, NOT! Haha vi läste på internet hur vi ska kunna träna mage, och då läste jag så gjorde meici så vi typ skulle fatta, jag vände mig om så ligger meici med fötterna nästan bakom huvudet rumpan mot mitt ansikte och sitt huvud mellan benen, hahahahahha jag dog nästan hahahahaha! sen kom vi inte så långt så vi tänkte att vi kanske ska börja gå på gympa passen på svettis! vore smart. vi har ju trots allt betalat för de också, onödigt annars. Iaf, så åt vi toast efter det, GOTT säger jag bara. Sen så spelade vi kort as länge, sen blev vi trötta och nu ligger jag i min säng och ska snart stänga av datorn och läsa min bok som inte är min men som jag lånat av towe! haha (jag överlevde heter den).
Älsklingen kommer hem på måndag!! Jag saknar honom. Förresten så fyller han år snart men jag kommer ge honom sin present när han kmr hehehe whatever, han kmr ändå inte att vara här när han fyller så! Aja! är trött! natti!


på bild; jag och älsk, nyår 09-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0