JULAFTON

Dagen började med att jag vaknade runt elva tiden av att en tjej kallad för Thessa ringde och väckte mig. Så jag fick orka mig upp från min mest älskade skänaste säng och fixa i ordning mig, hade nämligen blivit bjuden på julbord hos henne. Runt halv två tog jag bussen till henne, där vi åt och hade väldigt trevligt. Sedan blev det att jag och mamma åkte upp till sjukhuset och träffade hennes vän som ligger där. Sen hem och åt middag med familjen, mysigt. Som kanske vissa av er vet, firar inte jag jul, jag är jehovas vittne, eller inte vittne än, är inte döpt. Men firar inte jul iallafall, för jag vill bli döpt. Efter det satte jag mig vid datorn, och här sitter jag nu. Ska in och ta ett bad, skönt! Nu lämnar jag er och går till mitt badkar. Puss&Kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0