QUERIDA ABUELITA

Hej igen! Ni kanske undrar vad min rubrik betyder, det betyder älskade farmor, och varför? det är för att min farmor gick bort två dagar före julafton, 22 december. Pappa är såklart helt förstörd eftersom att min farbror gick också bort för fem månader sen. Så denna afton spenderade jag med pappsen. Vi kollade film och åt popcorn och drack julmust. Vi kollade på hans favorit shogun, som är väldigt bra tycker jag, den är 16 timmar lång, vi har inte kollat klart än, haha. Morgon dagen ska jag och min vän Zainab spendera på stan, haha. Kanske många av er också ska. På kvällen bär det av latino fest, med massor med god mat, såklart min syster och sofia som håller i den, så dem kommer att laga maten, gooott!! Efter det ska jag kanske träffa min pojkvän(: . Nu ska jag sova! Det blir att gå upp tidigt imorgon. Puss alla.



ganska gammal bild, vet inte varför jag lägger ut den, menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0