SNART ÄR DET JUL

Det var en gång, fyra killar. Den ena hette vemsomhelst, den andre hette ingen, den tredje hette någon och den fjärde hette alla. Ingen ville inte göra klart det som någon skulle göra. Så alla tyckte att vemsomhelst kunde hjälpa någon att göra det. Men någon tyckte inte att alla skulle lägga sig i. Så ingen bad någon göra det. Vemsomhelst kunde hjälpt till, men alla kunde ju gjort det istället för att klaga på någon. Tillslut tröttnade alla och någon gjorde det.

Här sitter jag, och kollar på grinchen. Idag har jag solat, och nu ska jag kolla klart på grinchen sedan blir det gossip girl sen ska jag ner och träffa killarna. Imorgon blir det stan och handla dom sista julklapparna. Helgen har variit lugn, känner mig inte festsugen alls! Nyår är nog det enda jag längtar till, som fan! Det blir kulkulkul. Dessutom har jag och älskling varit tillsammans i åtta månader då. Najs.
Ska fortsätta kolla på filmen. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0