EN HELT VANLIG SÖNDAG

Ja du, helt vanlig kanske den inte var, men ändå så var söndagen ganska vanlig. Haha. Började med att jag vaknade halv elva, fixade i ordning mig och åkte till tuna park, där jag skulle jobba. Jag och aisha julpyntade lite grann, så välkomnade vi mysiga december månaden, jul jul strålande jul. Det gick helt okej idag, ganska lungt, inte så mycket folk som andra söndagar. När jag slutat, åkte jag hem till min käraste, men han somnade, kunde ni kanske ana. Så jag drog till mina älskade vänner B&Z. Vi hade väldigt trevligt som vanligt, snackade om allt som finns att snacka om. Älskar dom så mycket. Iallafall, just nu sitter jag hos min pojkvän, och skriver. Han sover såklart. Jag har nyss tagit en dusch, ska strax lägga mig och imorgon blir det skola, sedan blir det thessa, zainab och binta.
Besos.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0