JULKLAPPAR

Hej på er. Torsdags natten bråkade jag och min kära lanh om att han ville låna min dator, men ej fick. Anledningen till det är att han har sovit hela dagarna nu en vecka, och har alltså inte umgåtts med sin sambo, och det gjorde mig arg:) så ingen dator blev det för honom torsdags natten, men istället satte han på tvn till högt volym, för att störa mig när jag skulle sova, och det gjorde mig ännu argare, så jag gick upp och stängde av tvn medan han var i köket. Men han satte bara på den igen, och jag stängde av den igen, och han satte på den igen, och sa att det enda jag gjorde var att underhålla honom. Tillslut så gav han upp och sänkte tvn. Så jag somnade mellan 3 o 4, kl 7 väcker han mig, för jag måste till skolan, men jag orkade inte gå upp, för trött. Halv åtta drar han av mig täcket, men det funkar inte, så istället drar han ner mig från sängen, och det funkade inte heller, så han sjunger och gör allt möjligt, tills jag blev tvungen att gå upp fixa mig, och dra till skolan. Blev sedan att jag åkte hem, och sen ner till stan med mami o bror. Fick 5 julklappar inhandlade, bintas, thessas, mammas, systers och broshans. Nu bara dom dyraste kvar, pappa och älsklingen. Men det handlar jag när jag får lön, vet exakt perfekta presenten tiill L :)
Nu finns det faktiskt nudlar som står och väntar på mig.
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0