BAILA MORENA

Hej igen! Här sitter jag, vaken.. somnade direkt efter gossip girl idag.. snacka om att jag var trött.. och det sägs att lovet är till för att sova ändå så har inte jag sovit ngt.. imorgon tänker inte jag ligga o sova hela dan.. för det kan kanske vara sista dagen då det är varmt? vem vet. det sägs att den är veckan inte kmr att vara med fint väder, men dem ljuger jämt så vem vet... På onsdag fyller iallafall min älskling år och jag haar hittat en toppen present. Dock tänker jag inte säga vad det är, inte för att han läser min blogg, men vem vet.
Nu ska jag försöka somna om. Lämnar er med lite bilder från veckan.



min älskling på tåget

sang fick sy..

suss o tasse

troung o ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0