sämsta uppdateringen ever!

Sorry att jag inte uppdaterat! Men jag har haft fullt upp! Nämligen så att mina kompisar har semester från sina jobb nu, så det blir varje dag att dra till stranden, poolen, sen varje kväll drar vi ut någonstans! Så nu vet ni vad jag haft för mig. Förutom att flaga dåva. Hem ska man denna eller nästa vecka har jag hört enligt planerna min fader har! Snart två mån har jag varit här och jag saknar Sverige så det skriker om det! Tänk att just nu jag antar att om ni är ute så fryser ni. Själv kom jag hem runt halv nio idag från stranden, igår kom jag hem nio! (kvällen) Och ändå klockan nio kan man liksom bada för det är fortfarande varmt. Det härligaste är att gallerior o sånt stänger runt 02.00 så vi ska gå och ta en fika denna söndag. Ska in i duschen nu, lägger in liite bilder sen!
BESOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0