SPORTLOV

Ursäkta för min dåliga uppdatering igen, men har liksom inte haft så mycket tid.
Sportlovet är nu slut, men har hunnit göra en hel del:)
Fredagen, då lovet började, spenderade vi hos jummy och firade honom som fyllde arton år!:)
På alla hjärtans dag mötte jag älskling på stan så gick vi till systemet och sen handlade lite annat, sen vi sov bort hela dagen, vaknade klockan sju, hhöh..och han hade lagat räkor och musslor med smör och vitlök i, as gott. Så drack vi två champagne flaskor till (: , sen kollaade vi på film och hade mysig:)!!
Söndagen spenderade jag med suss:) Och måndagen åkte jag och älskling till katrineholm, hans pappa och tom hämtade upp oss och vi gick till hans pappa och åt o drack.. sen på tisdan satt jag tom älskling huy long och en till kille(minns inte hans namn) och drack hos tom. På onsdan åkte jag till eskilstuna och träffade suss, troung och beba, vi spenderade onsdan och tosdan hos beba och spelade wii, och fredan åkte jag tillbaka till katrineholm, där jag kollade på grabbarna när dom spelade fotboll, sen gick vi till älsklingens mormor o sov, och vi åkte til eskilstuna idag, lördag, och jag satt barnvakt med suss. Sen nu är jag hemma:) Söndagen ska spenderas i tvättstugan, jippiee:D , not
Har som sagt hunnit göra en hel del:) Skola på måndag då, sorligt:(( mer lov skulle absolut inte sitta fel!
God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0