LÖÖÖÖRDAG

Hej folks, ursäkta min ur-dåliga-uppdatering men jag har inte haft ork att sitta och skriva.
Vad händer en lördag som denna? Idag ska jag träffa min kusin Siska strax och vi ska antingen vidare till katrineholm eller  på fest i nyfors. Tiden visar vad vi orkar med. Jag har haft underbara dagar och lite mindre underbara,
Skolan är bara plugg plugg plugg hela tiden, jobbigt. Jag måste rusa iväg!  Jag ska inom kort lägga in bilder från nyårsafton(sent jag vet).




ursäkta icke-väl-målade-naglar-outfit.
väst- kappahl
tuBtopp- vero moda
kjol- gina tricot
benvärmare- h&m

Kommentarer
Postat av: kiwee

söt klänning :)

2009-02-10 @ 18:05:22
URL: http://kiwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0