en el pueblo

Spanien är så härligt! varmt så tusan också.
Igår var det fest, jag min granne och hans kompis drog runt elva, där vi träffade några till, och han som jobbade i baren var dessutom han som vi hyr vårt hus av ! ;o ganska ung kan jag säga för att äga så många hus! han bjöd mig på några drinkar och kvällen fortsatte med fart enda fram till klockan sex på morgonen, då alla kände att vi hade fått för mkt av det goda. somnade runt halv sju, och vaknade tio! måste sova ett tag till om jag ska orka med ännu mer fart ikväll, det är lördag och då jävlar! :D , lördagar här är grymma! vi får väl se hur länge jag orkar idag haha :) tyvärr inga bilder blev tagna från denna kväll, glömde helt bort det, kanske om jag kommer ihåg det ikväll så!
Och imorgon har vi bestämt att vi ska vila, så vi drar till standen, jag och mina nya granne. På tisdag ska vi spela fotboll, men jag tror att jag kanske står över, fotboll har aldrig varit min bästa sida, men jag har en ny kärlek cristiano ronaldo<3
Nu ska jag gå upp och ta en dusch osv, sedan ska jag sova ett tag till så jag orkar ikväll! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0