FARLIGT..,

Hallo! Idag blev det inte av att åka till Aguila. Låg hela natten och vände på mig, kunde inte sova, det gör så ont i ryggen, axlarna och ansiktet, så det var svårt att ligga på ngt sätt. Jag är som sagt solbränd, så pappa tyckte inte att vi ska vara i solen först typ i slutet av veckan, då det blir bättre för kroppen. Idag nådde vi 44 graderna här nere i murcia. Sjukt! Själv kan jag inte gå ut, för bara lite värme svider över hela mitt ansikte/axlar/rygg, så jag får ta och vara inne hela dagarna, ute på kvällarna. Ska ändå till stranden både lördag och söndag med grabbarna, så det får bli då. Innan dess ska jag nog inte gå ut i solen..., Nog om det. Idag har jag typ sovit det mesta av dagen, har liksom inte kunnat sova bra, så det gick lite sådär att vila, men jag låg bara där och tyckte synd om mig själv...,! Snart ska jag ut och ta en promenad med lillebror, A & H, lite frisk luft får jag ta. Fast ikväll är det inte så fräscht ute, varmt. Jag diggar kvällarna då det blåser lite kallt, det är så skönt!! Ska se ice age 3 också, nu är jag ju ändå så pigg efter att ha sovit det mesta av dagen. Ni där i Sverige tycker säkert att jag är knäpp, spenderar dagarna inne och klagar på solen!? Kom hit ni så förstår ni! Skulle jätte gärna vilja åka hem snart, men mitt mål är att bli brun, så när jag blivit tillräckligt brun, åker jag hem till Sverige. Det är ändå så mysigt att vara här med familjen, och när jag åker hem vet jag inte när jag får träffa dom igen.. Just därför försöker jag spendera så mkt tid som möjligt med dem. Mest lillebror, som är min älskade diamant. Älskar dig lillebror, jag vet att du läser min blogg! Puss på dig! Och er läsare.! Ha en bra kväll.
/BIG B

Kommentarer
Postat av: malinhe - fotobloggen

jätte fin blogg :)!

kram^^

2009-07-22 @ 23:44:05
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0