VIRTUAL DIVA

Hello bloggen! Här sitter jag och är glad över att min smärta är över. Har nyss varit ute på långpromenad med A, det blåser lite kallt sådär, som jag gillar:):) , idag har det varit så otroligt varmt så man dör!!! fast iofs så har dom sagt att hela den här veckan kommer att vara en röd vecka, alltså varmt. Och man får inte gå ut utan solskydd, för då får man problem som Barbie fick. VARNING asså..
Jag har varit så glad sista dagarna, för jag har fått en del komentarer, okej jag ska berätta att jag brukar ALDRIG få det, det kan ni kika själva:$ beror på att jag inte haft så många läsare.., men nu har jag helt plötsligt fått en massa som läser, inte så många komentarer, men det är ändå kul. Jag älskar komentarer för jag får så snälla komentarer! Tack! Jag vet jag har en rätt tråkigt blogg, men nu när djag börjar få läsare, ska jag lova att göra det roligare, måste bara komma på hur. Jag vill göra ngt eget, ngt så ni läsare förstår vem jag är, och hur jag är. Jag funderar på att lära er läsare dansa salsa genom bloggen? Om jag vågar:$ haha.. Får se, håll utkik, det börjar bränna i mitt huvud närsom!:):):) Jag ska gå och ta en kall dusch, sen ska jag lägga mig i min säng. fast jag gillar inte att sova, det är så jävla vaarmt fast fläkten är på:S, inte konstigt iofs.. God natt, jag hoppas ni alla haft en toppen dag! Jag lämnar er med en grym låt, nästan så jag ska ställa mig och dansa för mig själv när jag lyssnar på denna låt.
BESOS
/BIG B

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Thank u cutiepie!

2009-07-23 @ 14:07:32
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: malinhe - fotobloggen

SV: hihi TACK så mke :D!

2009-07-23 @ 16:22:40
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0