en pigg barbie!

Klockan är över fem på morgonen och jag är inte ett dugg trött! vet inte vad jag ska göra för att bli trött:S , dessutom är inte datorn min grej så jag känner att det finns inget att göra!! tvn är tråkig såhär dags..:/ saknar min pojke<3
det slog mig nyss en idé! jag ska hoppa in i duschen, (när jag orkar förstås) och ta cykeln hem till honom...? han är antingen vaken eller sover som en sten.. ska nog ta och ringa honom,., höhö..
Annars så är det fyra dagar kvar tills jag åker till spanien, och jag lovar att blogga minst varannan dag.. eller okej jag lovar inget för kul att sitta vid datorn när man är på semester höhö.. jag gillar ju inte att spendera så mkt tid framför datorn faktiskt menmen ska iaf försöka..
Har gjort allt man kan göra när man har tråkigt, men nu är det slut på ideér..hm, , , 
jag har bla kollat på massor av gamla bilder som ni ser i förra inlägget så la jag ihop några st(ja, mycket fritid).
sen hittade jag ett par till som jag ska lägga ut i det här inlägget!
besos!

jag och mina söta klasskamrater på skolavslutningen den 6e juni

kika in min rosett! gjort den själv går inte att göra större på mitt hår eller de
går men ser inte klokt ut.. men tycker den här blev söt:)

älskade syster i mitten, hennes pojkvän till höger, hans syster till vänster:)

sötaste mini tog också studenten:)

hittade denna bild där min gulligaste steven tror att skivan är en telefon<33

tog en titt i skolkatalogen från åttan o hittade denna<3
jag och min älskade zandra perrault som nu vilar i frid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0