piss väder!

oh jag blir less på de här vädret men snart är jag i spanien och befinner mig där resten av sommaren så jag tycker synd om er som är kvar här..!
ikväll bär det av mot torshälla med tjejerna, idag är det dessutom enda dagen då jag kan festa, innan jag åker..:/ så jag ska ha en super kväll har jag bestämt mig för :):):):)
Jag ska berätta vilken jävla natt/morgon jag haft.. Jag somnade klockan sex imorse, oh äntligen tänkte jag för jag kunde verkligen inte somna innan! Lägenheten precis under oss håller på att renoveras.. Så klockan sju på morgonen, vaknar jag av att dom borrar, spikar och massa maskiner som lät heeeeeela morgonen fram till klockan tolv! förj*vligt!!! så det blev knappt en timmes sömn för mig inatt! Så snacka om att jag är trött! Men lyckas inte heller somna om:S så har precis duschat, ska torka och plata håret sminka mig klä på mig och dra hem till lanh och va där tills tjejerna är klara!
Puss på er och önskaar er en treeeeevlig måndag;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0