hallelujah

hej på er, som vanligt så hinner jag nog inte skriva så mkt innan jag ska gå på lektion. men fredagen spenderades med sarita tasse tatti och suss, vi åkte till thälla där vi drack lite o hade mest revligt. lördagen spenderades  på stan med mina homies på pride ;) kvällen satt jag barnvakt en stund, men de var lungt för jag hade min bästa vän vin bredvid mig, sedan bar det av hem till en trött suss efter en lång dag på jobbet. här får ni lite bilder, muah


mina homies


mina homies igen, sexiga va


jag och mina sötnosar


maria och sötnosarna


o så towe


och de här är jag och min fästman


paraden

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt! Så himla snällt sagt av dig :) jätteglad blir jag av att höra det :D

så himla kul att du uppskattar bloggen! Det betyder massor ^^



Kramar Från Foki! :)

2009-05-19 @ 15:10:54
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0