la mia hace ya tiempo que yace fundida

Hello. Här ligger jag i älsklingens säng, och väntar på att han ska komma och lägga sig här. just nu är S&L här(hans kompisar) så han kommer inte på ett tag. bara att vänta asså.
Iallafall, idag hade jag prov i naturkunskap, och det gick så bra som det kunde gå! är så nöjd, nu är det bara att vänta på resultatet.
Eftter två lektioner o tre timmars håltimme, gick jag och mötte min L, han hade lovat att om det gick bra på provet skulle vi äta ute(han bjuder ofc), så det gjorde vi, minns inte vad restaurangen hette, men asgod pasta hade dom iallafall, ska ta reda på vad den heeter så ni också kan gå dit, rekomenderar den! Efter att vi ätit gick vi hem till honom, vi sov en stund och lekte med steven en stund också, sen gick jag på stan och fika med tjejerna, sarita fyllde nämligen år, det blir igår eftersom att kl är efter tolv, hehe. Sen hem till älskling igen, och här ligger jag. Ska lägga mig och kolla på acorralada, tills jag somnat, eller tills L kommer och lägger sig, tror jag hinner somna först. Imorgon ska jag hem till storesyster och hämta lite saker, även Suss mamis present, hon fyller år på söndag. Puss&kram, a todos. Hoppas ni får una buena noche, como la mia. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0