TOCANDO PAL INGLES SIEMPRE DESAFINADO

Hej bloggen! sitter i köket med älskling, han lagar mat till oss. Har jag sagt att jag har en pojkvän som lagar godaste maten? Har jag inte sagt det, så vet ni det nu. Han lagar ngn soppa med räkor o shit jag vet ju inte vad det är, vietnamiesisk mat iaf;P
Idag har jag varit i skolan, skit trött i skolan och vi hade lång dag:/ , sen på stan och träffa T, min vän. Vi snackade om allt möjligt, han är så bra att prata med verkligen. Sen hem till suss, städa och packa och nu är jag hos min L, har städat hans rum, vi har duschat och nu lagar han mat. Jag säger tusen pussar till honom, för att han är en underbar pojkvän. Nu är han snart klar med maten. Vi hörs ju inte mer idag, så god natt på er. Besitos:)

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :P vad händer idag då?

2009-09-17 @ 07:15:58
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Leia

God förmiddag!

Tänkte bara önska en trevlig fredag!

2009-09-18 @ 11:18:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0