Mooorning!

Godmorgon! eller vad det nu är. Fast jag vaknade för ett tag sen iofs. Vaknade av att Meici sa att vi skulle äta frukost alla tsm, så jag tvingade mig upp men de vare fan värt. Det vart en god frukost, och fick påskpresent av hennes mamma :D , påskägg med godis :D , armband och skrubbhandskar, fett onödigt att jag köpte då. haha. Just nu ligger jag här och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Ska nog hoppas in i duschen strax, sen ville suss attt jag skulle komma hem till henne men det är så låååååååååååååååångt! Varför ska jag vara så lat? Ikväll ska jag iaf hem till Mojda där jag ska träffa resten av tjejerna :) kmr bli en bra kväll tror jag! Va har ni andra för planer idag då? Hoppas ni får en rolig fredag :)
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0