BACK IN BIZNIZZ

Ja, då är man tillbaka igen. Slutade ju blogga för typ ett halvår sen för att jag tröttnade fort.. jag är verkligen dålig på det här med bloggandet. Men vi ger det ett försök!
Hur det är med mig? jag är fett snorig och hostar som fään.. alltid lika trevligt. Fast i skolan så överdriver man extra mycket för att få slippa gympan eller få gå hem.
Idag gick jag i skolan till 4, runt 5 somnade jag och vaknade upp 9.. go barbie.. så nu är jag fett pigg och tänkte börja kolla på sex and the city, från första avsnittet. Imorgon är jag ju ledig, eller det är friluftsdag, och jag är ju så hiimla sjuk.. fast jag fick höra att om det kliar i halsen så är man på väg att bli frisk, så jag undrar om det är sant det har kliat i tre dagar nu..
Ursäkta att min blogg är så ful men jag är inte direkt duktig på de där. Har aldrig förstått mig på hur man fixar allt.
Idag åkte min älskling tillbaka till nyköping, men han är tillbaka fredag åker tillbaka måndag och är borta en hel vecka.
Jag orkar inte skriva mer, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0