bienvenido a miami

Hej igen alla! Här sitter jag och är lite hungrig, men orkar inte gå och äta..
Har varit i skolan. På lektion pratade dem om massa roligt som kommer hända i skolan nu, eller för våran klass iallafall. 20 april ska vi guida några från andra länder, på engelska också.. hehe, . får se hur de går då! Sen 16 och 17 april är det något annat vi ska göra med guidening och göra. Snart är det praktik också, i sverige då. Men i november eller när det nu var, så ska vi praktisera utomlands. Det är nämligen så att jag och Madde har bestämt oss för att praktisera i Miami. Vi har mejlat en del hotell, och frågat. Vi ska också söka stipendier ifall att pengarna vi får från skolan inte skulle räcka, vilket jag inte tror att det gör. Har ni några förslag på stipendier man kan söka? Ska kika runt lite och se vart man kan söka. Då kanske det blir miami för oss två! jippiee :D ,
Hursomhelst, idag blir det mer träning och sedan blir det tv-kväll. Tisdagar är mina favorit dagar eftersom att det är dating in the dark, desperate housewives, cougar town och christine.. efter varandra också! höhö
Jag kom att tänka på att jag faktiskt gillar att vara i skolan, okej att gå upp på morgonen är nog inte min favorit del, men sova kan man göra när man dör. I skolan går tiden så fort för mig, jag har skönaste klassen och bästa klasskamraterna och jag älskar dom och att få spendera skoldagarna med dom. I slutändan måste man ändå vänja sig vid skolan, för den där "äntligen fredag" funkar inte länge för helgerna går så fort!! Man hinner egentligen inte göra något sen pufff så är man i skolan igen.. fast ska inte klaga på att det är sommar snart men sen går man ju trean och så projektarbetet som kommer bli rätt intressant. Och sen internationellt praktik och allt möjligt händer. Sen plötsligt har man tagit studenten. Tiden går fort, man måste lära sig att njuta av den bara. Att se positivt hur dåligt eller jobbigt det än är. Stå aldrig still och vänta på att dagen ska ta slut, varjedag är en ny dag. Gör något varjedag, tiden går otroligt fort..

Ska äta ngt nu. besos y cuidense.¨


Sadio jag och parwar. parwar hade en komentar om att de var för lite bilder i min blogg. so here you go!

en egobild dont know why

och sist jasmine parwar och jag osminkad för var förmodligen för snygg. den bilden är tagen idag :)


Kommentarer
Postat av: Psychoblonde

fina ögonfransar =)

2010-03-17 @ 00:07:16
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0