dålig uppdatering

I know. Men har verkligen inte haft tid/ork!
Idag har jag iaf varit i skolan, vilket var mkt trevligt. Sen en runda på stan med Meici när jag hade håltimme som var från 9.30 till 14.00 , nödvändigt??? Handlade björn axen serum så att mitt hår inte blir lika slitet igen. Klippte mig för ngn dag sen, jag saknar mitt hår :( man kan verkligen inte göra ngt om man är nästan flintis. Fast nej frisören var verkligen duktig, hon klippte mig hur bra som helst. Sax and the city heter frisören och rekomenderar stark! Iaf för er som bor i Eskilstuna, den ligger där vid eskil, java sidan. Sen handlade jag en maskara som behövdes också, en ny plånbok, tofsar, present till Mojda som fyller år på fredag, skrubbhandskar och lite små grejer. Sen fick jag mitt paket från H&M också som jag var och hämta idag, där fanns det masssooor! Allt från skor till ansiktsmask. Jag får inte längre plats i min garderob jag vet inte vart jag ska lägga mina kläder/skor längre :S golvet är redan fullt så.. Senare gick jag och Meici och tränade på svettis (alla säger friskis men jag tkr svettis låter bättre), sen kom vi hem och senare kom Ida en sväng. :)
Iallafall så håller jag på med ngt hemligt som jag kommer att berätta om lite senare! Något väääldigt spännande! :D , för mig iaf..
Aja, nu ska jag lägga mig och läsa "Jag överlevde" sen sova. Imorgon måste jag upp tidigt för att ha ett möte med ******** om *** *** ******** ;) ni får veta senare! haha!
NATTI!


bild; jag och sandra, min 18års dag 9/2


hade ju inte visat bilder från min födelsedag!
bild; suss, jag och sandra som syns mest. BARBIETEMA=ROSA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0