läggdags.

Idag är det söndag och jag har varit hur trött som helst som vanligt. Ida kom hem till mig och gjorde mig sällskap hela dagen. Vi tjockade oss massa.. imorgon ska jag nog bränna allt på träningen. haha. vi kollade kläder och sånt på internet, sen kollade vi ballar av stål och pratade en del. Vi pratade även med mina föräldrar för att planera en resa till costa rica i augusti, för att besöka dem. Jag saknar dom faktiskt massor. Men jag hoppas att jag får träffa dom i sommar..,
Runt tio tiden gick hon hem och jag fortsatte kolla på en film som gick på trean. Vet faktiskt inte vad den heter men ngn film med Jeniffer Lopez, den var faktiskt bra. Och nu ligger jag i min säng och det blir att sova aldelles strax, för imorgon är det måndag igen då är det skola igen!
Godnatt!


lämnar er med en bild på mig och halva meici. haha

Kommentarer
Postat av: Psychoblonde

) åh bor dina päron där`?

2010-03-22 @ 15:31:15
URL: http://psicho.blogg.se/
Postat av: Psychoblonde

okeej, naajs=)

2010-03-24 @ 16:58:49
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0