trööött!!

Annonser från BloggPartner


Hej alla! Idag är jag sjuukt trött! Vet inte vad det beror på? sömnbrist? mycket möjligt.
Idag har jag varit i skolan, och gissa vem som fick G på historiaprovet?!?!?! JAG :D , och det är jag otroligt glad för eftersom att inte många i klassen klarade G :( Så jag har varit glad hela dagen, sluta heller inte så sent. Så kom jag hem, strax efter fick jag besök av min syster och william, som drog runt sju tiden och då blev det dags för mig att röra mig mot friskis för lite hård träning som råkade bli alldelles för hård träning för jag är helt slut!! Imorgon är det ki box, men tror inte jag ska gå, ska nog gymma bara, för kl nio börja dph och då har träningen precis slutat, så imorgon blir det nog bara gym :( sorry jasmine :( jag är fett trött vet inte hur länge till jag kmr orka hålla mig vaken. ska bara gå till köket och äta ngn frukt sen blir det nog sovdags för mig.. imorgon börjar jag halv nio, har iofs bara två lektioner, en av dom på 30 timmar, men ändå..
Hoppas ni haft en bra dag och jag slår vad att ni alla är minst lika trötta som jag. God natt på er.
BESOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0