trött!!

Idag har jag fixat om mitt rum. HELA dan! Blev precis klart! Och jag är helt slut säger jag bara. Men har haft sällskap av min vän Ida. Hon satt vid datorn medan jag städade osv..
Imorgon är det skola igen, och för hoppningsvis så kmr älsklingen hem också. Jag fick hem min älskade klänning idag som jag längtat efter så j*vla länge!! Den är så het..! ni kanske får se den nån gång i framtiden..!
Fett ruttet med prov imorgon.. ska göra muntligt i historia om franska revolutionen, amerikanska revolutionen och industriella revolutionen.. fast jag kan ju det mesta men ändå..
Nu ska jag lägga mig och fortsätta kolla på sex and the city. Ha en bra kväll.
Besos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0