EVERYBODY LOVES BINTA

Min helg var rätt så okej, fredagen var det tjejkväll med några från församlingen, min syster och sofia lagade mycket god mat, massor med mat också. Sen blev det dans, haha. Mycket trevligt, sen åkte jag till min pojkvän vi kollade på film och jag somnade, hehe, Lördagen bar det av mot Thu, som hade lagat massor med mat hon också, och massa trevlig folk där. Söndagen kollade jag B&Z film hela dagen, tills jag somnade och Z åkte hem. I morse fick jag väcka binta så hon inte sover bort hela dagen, och jag åkte hem efter det. Här sitter jag nu dåva, och är trött. Ska in och ta ett varmt och långt bad, det behövs.
Här får ni lite av B, haha . Puss


Kommentarer
Postat av: lisa

saknar dig barbie ffs <3

2009-01-12 @ 20:06:59
URL: http://lisavesker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0