COLD

Fredagen är slut, för två timmar o ungefär fyrtio minuter sen. Och lördagen är här, dvs att jag ska upp snart och jobba. Lite sovmorgon skulle absolut inte sitta fel, men det får jag ju såklart inte. Jobbar från klockan tio imorgon, och jag tycker ju det är tidigt. Fredagen bestod av skola, jobb och saliha. Morgondagen består av Jobb och Paulina, men det tar vi imorgon.
Måste bara tillägga att jag saknar min pojkvän, och om du nu råkat gå in på min blogg och läser nu detta, måste du veta att jag saknar dig o sen puss. Anyway, jag har tänkt mycket på svenska vädret, det suger. Jag fryser tillomed inomhus, med kläder och allt. Jag vill ha sommar sommar sommar! någon mer som också vill? Puss på det.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0