EFTERLÄNGTAD SÖNDAG

Mina damer och herrar, idag är det söndag. Och det vet ni ju om. Men idag är det one tree hill och GOSSIP GIRL, och det är inte det bästa, idag kommer älskling hem! Ska strax dra och träffa mina kära vänner Binta och Zainab. Älskling är hemma kl halv tio så jag får umgås med dem ett bra tag :) Det bästa med söndagen är nog att jag är ledig, ja! Jag ska inte jobba idag, det är jobbigt att inte få sitta 8 timmar per dag. Jag är ju van vid att sitta eller ligga ner, eftersom att jag har problem med mina fötter, men det blir bättre ska ni se.
Well well, jag ska börja göra mig i ordning för att träffa en kurd och en afrikan, senare ska jag träffa en vietnames. Afrikanen lär ha ätit upp mitt godis som låg kvar, men hon skäms ju inte.
/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0