APRIL APRIL..

Jag är så trött hela tiden, jag skulle kunna somna på mina lektioner men det är ganska så skämmigt...
Just nu har jag lunch, men är med på siskas och towes mattelektion, sen har jag klassråd sen följer dem väl med mig till matsalen, fast jag gillar inte skolmat speciellt mycket..:(
Idag är det första april och än så länge så har jag klarat mig galant.. kan ju säga att när man har siska som klasskamrat så brukar det inte gå så bra.. tur att hon försov sig och kom till skolan nyss.. det är nog därför jag klarat mig så länge..:)

Och jag har goda nyheter!! , Nästa vecka är det lov, aha.. och om jag räknr bort helger och lovet.. så är det exakt 39 dagar kvar till vi får sommarlov!!!!!! Är det inte underbart?:):):):):) jag blev överlycklig iallafall.. Tusan det är ju snart..

Nu ska jag ta tag i mitt liv.. Besos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0