esa noche contigo la pase bien

Hej glatt folk! Jag måste bara säga att idag är jag glaaaad! Varför vet jag inte riktigt, eller jo dels vet jag.
Först för att imorgon är det min och Lanhs ett års dag. Oh vad jag är glad för mig och min älskling:)
Sen är det för att jag ska köpa min käraste klänning från gina idag!! Och för att det går så bra i skolan!!
Och för att min vän Suss makes me happy. Och för min underbara familj!! Och ofc för att sommaren snart är här((:
Snacka om att jag har anledningar till at vara lycklig!
Det har varit en del hårda dagar men lo que paso, paso!
Älskar att vara glad hihi men vem gör inte det? Jag har en underbar pojkvän, en underbar familj och underbara vänner. Det är ju allt som behövs. Jag ska röra på mig dåva!
Muchos besos till er va!
Lämnar er med en av mina favorit låtar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0