AJ AJ MITT ANSIKTE...

Hallå kära läsare..!,
Här sitter jag och lider efter min solbränna, röd som en tomat, och då menar jag RÖD! tur att jag klär så bra i rött, annars är det farlig..! haha:P.
Idag var jag med familjen till en annan strand en bit härifrån i Mazarrón. Den stranden var inte lika fin som den andra vi brukar åka till, men den var lugnare. På en del fanns det inga vågor, det är bra, för jag lär min lillebror simma, och det går bättre utan vågorna. Vi hade asmysigt där jag och familjen. Jag solade, för det är första gången då vi går ut til stranden på förmiddan, och det är då solen steker!! och steker riktigt ordentligt. Vad är skillnaden mellan en tomat och barbie? inget! båda är röda och ätbara. Imorgon ska vi iväg till Aguila, den är en annan stad en bit härifrån, så vi åker tidigt på morgonen. Här i Totana finns det inte så fina stränder, så vi åker till Aguila, där finns det riktigt fina stränder. Idag hade jag kameran med, tog en hel del bilder men några är det bäst att ni inte ser, men visst ska jag dela med mig? Ofc, för ni har ju inte sett en enda bild från spanien(från mig alltså) så det ska vi nog ordna. Imorgon följer kameran med, så ska ni får se Aguila, jag har ju själv inte varit där, men det sägs vara fint, nu vet vi ju inte vad "fint" är för spanjorerna..,!
Har fått en del nya läsare, det är alltid lika kul! Välkomna och hoppas ni hittar något ni gillar och kanske stannar kvar och följer med i min vardag! kramar till er alla, inga pussar, för tomater har ingen mun, bite me!
här har ni den, lung och lite söt strand

här har ni den personen jag mest älskar, min bror.

och här har ni mig, som inte vågar visa ansiktet..,!

sedan myste jag och bebis min som har sina badshort på! haha! oh gu va barnslig, men jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Ojdå. Du får smörja in dig :) Det är bara bra med mig.



Kram!

2009-07-20 @ 23:18:10
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack, du med.

2009-07-20 @ 23:18:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: IdahMagdalena

då får du väll smörja dig lite då om du är mkt bränd alltså:P hoppas du haft en bra dag annars!

2009-07-21 @ 19:38:08
URL: http://idhf.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

Lovely pics :)

2009-07-22 @ 15:17:58
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0