THE ONE WITH THE BOOBIES

Kom hem från stranden runt nio. Tror aldrig att jag fått så mkt salt genom alla mina hål i ansiktet som jag fick idag, oh, brun blev man ju inte, för man kan liksom inte sola här med äckliga 40 graders solen, och solen på kvällen är inte så stark, men det är svin varmt ändå, men brun blir man ju inte..., Har hunnit duscha och ätit so far. Vi ska ut ikväll, eller i natt? Tror vi drar inte först tolv tiden. Så jag ska hinna låta håret torka istället för att torka det, vill inte ha värsta affrot.., dessutom tänkte jag hade lockigt ikväll, alltså  mina egna lockar, så vi låter det va. Sen ska jag fixa i ordning mig lite. Tror vi drar oss mot totana idag. Sorry för att inte ha lagt ut några bilder än, men jag glömmer alltid bort kameran/mobilen hemma, så det blir aldrig av. men jag lovar att försöka komma ihåg det från o med imorgon!!  Jag ska ta er på en rundvandring i mitt hus, det blir bilder, är för feg för att visa mig själv i camen eller låta er höra min röst haha... men det kanske blir videoblogg om ett tag, först måste jag våga, haha. Så jag ska inte lova er ngt.. Men håll utkik den vilda barbien inom mig kanske kmr ut snart.. Besos


Kommentarer
Postat av: tove

nice blogg :)

2009-07-20 @ 03:46:57
URL: http://tovae.se
Postat av: Leia

Ha en fin måndag! ;D

2009-07-20 @ 10:36:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Tack detsamma! Allt bra? :)

2009-07-20 @ 22:48:37
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0