CAMPA!

Jag satt och tänkte på att jag vill campa! Jag har en sån lust att grilla på natten och sova i tält. Och pappa lovade mig att vi skulle göra det:) hihiih
Åker till Spanien om två dagar:D oh jag vill åka nu.
Idag vaknade jag ganska så tidigt, halv tio typ.. det är tidigt för att vara sommarlov. Sen har jag lagat mat till mina syskon, tvättat kläder, städat mitt rum lite granna, och nu sitter jag här. Är iofs inte klar med tvätten, ska ner tio över igen, mycket tvätt kan jag säga..! Jag ska sätta mig och spela ett tag tänkte jag, höhö gå in på www.shockwave.com , och där kan man ladda ner "trial" på 60 min, eller bara spela online:D man kan även köpa spel. Bra sida kan jag säga, skit roliga spel:D
Jahaja, då hörs vi senare. besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0