RIGHT ROUND

Skola igår, var inte så farligt(: , åkte till djurgårn och hälsade på gamla lärare under håltimman. Sen var det engelska lektion och sen hemåt. Kvällen spenderades med nachos, godis, cola, valkyria och lillebror.

Idag ska jag på möte i Rrikets Sal halv fem, så det blir att hoppa in i duschen nu och börja göra sig i ordning.
Får se vad som sker ikväll, är mest sugen på att sitta hemma och bli tjock, men ändå vill jag hitta på något. Hjälp!

Jag vet att ni tycker att jag är väldigt dålig på uppdateringar, men lusten finns inte alltid där. Dessutom vet jag aldrig vad jag ska skriva om! Och kan ju skylla på att jag inte är ngn dator människa som sitter vid datorn varje dag, kan gå dagar utan att jag ens minns att jag äger en dator. Till o med när jag måste ha med den till skolan, så glömmer jag det. Hähä.
Well well, ska hoppa in i duschen, här får ni en låt som ni säkert har hört och då vet ni hur j*vla bäst den är:) Favoriten just nu.
Chao sötnosar, muchos besos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera meeeeeer

2009-03-21 @ 00:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0