SRI LANKA, OCH BUDDA OCH HINDUER OSV.....

Åååh, vad trött jag är.
Today har jag varit i huvudstaden, jag ska förklara vad jag gjorde där.
Igår satt jag hemma, och plötsligt blev jag sugen på pizza! Ni vet sådär sugen att man vill dö.
Sen tänkte jag, ååååh vad gott med pizza hut!!! Eskilstuna är så fattig att det finns ingen pizza hut här inte,
så jag beslöt mig för att ta mig till stockholm och äta pizza hut. Det kostade 250 kr dyrare än att gå ner till pizzerian nedanför mig, men det var värt det, tro mig det var det fan. Så jag kom hem helt nöjd, och bara tanken av hur mycket plugg jag har, gjorde mig crazy=(. Jag satte mig framför datorn och yeah pappa formaterade om datorn så jag fick skriva om mina uppsatser om Sri Lanka, til tidningen, fast jag kom ihåg ganska mycket av det jag skrev så det gick bra. När jag var nästan klar, så hej då dator(den stängde av sig) utan att jag hann spara allt. Så det var bara att börja skriva än en gång, men den här gången satte jag mig vid syrrans dator. Och ja, jag blev precis klar. Imorgon ska tidningen om Sri Lanka tryckas, och det är väl så roligt, not.
Ajaaa, ska väl kila, ska till konsum och köpa choklad sen vidare hem till min pojkvän som väntar på mig..
Besos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0