wii

Hej alla glada eller sura! Här sitter jag och ska strax sova! Dagen har gått rätt så fort. Vaknade kl 13.00 av att william väckte mig och sa att syrran skulle komma eller va de nu va. Sen så kom hon runt tre tiden, så fixade vi oss och jag följde med henne på möte. Efter det åkte vi hem till mig och pratade lite och fikade. Sen drog hon hem och jag gick hem till Carro för att hämta wii! :D , när meici kom hem spelade vi mario, skitkul ju, fast vi suger haha :( imorgon lär vi spela mer också. Men ska försöka klara fler banoR!
Fan har ju nördat sen kl 20.00 ju. alltså 7 timmar nästan 8! haha :O , nu är jag trött som fan. Så jag ska sova och hoppas  att ni som sover, sover gott! Det ska jag göra!!! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0