choklad

Sitter här och äter choklad.. gott.. :)
Är fett pigg efter att ha sovit hela dagen typ? tur att vi börjar 11.10 imorgon! för jag lär iaf inte somna tidigt idag..
Idag var jag i skolan, vi hade as kul för vi lekte en lek på matrasten, Sadio fick gå fram till en kille och be honom gifta sig med henne för att hon inte skulle få asyl annars.. haha de va rätt kul.. sen följde jag med siska&co på fotbollsmatch, då killarna spela. Synd att det inte gick så bra för dem :/ , men de va bra jobbat (Y)
Efter det gick jag hem och tääänkte plugga lite.. men somnade så fort jag satte mig i sängen.. Blev lite plugg när jag väl vaknat ändå. Men inte så mkt som jag hade planerat. Skola imorgon, blir att åka hem till william med tjejerna på kvällen tror jag för lite vin :) sover nog över hos ida imorgon också.
Nu ska jag hitta ngt att underhålla mig med tills jag somnar.. god natt på er som kan sova nu :)
besos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0